Onder het tabblad ‘Mail’ kun je jouw uitnodiging, herinnering, wijziging en annuleringsmails personaliseren. Door je e-mails af te stemmen op je eigen huisstijl, creëer je een professionele en herkenbare uitstraling. Dit versterkt het vertrouwen van je klanten en zorgt voor een consistente merkbeleving.

Subtab: Algemeen
In de subtab ‘Algemeen’ kun je een tweetal belangrijke instellingen beheren:
Standaard Afspraakduur: Deze instelling bepaalt de standaardduur van een afspraak.
Het dient als een indicatie; het gesprek wordt niet automatisch beëindigd zodra deze duur is verstreken.
Voorbeeld: Als je een afspraak hebt ingepland om 14:30 en de standaardduur van de afspraak is 30 minuten, dan zal in je e-mail vermeld staan: “afspraak van 14:30 tot 15:00”.Afspraakbevestiging Versturen: Met deze optie bepaal je of er een bevestiging van de afspraak naar de WeSeeDo’er (Agent) moet worden gestuurd.
Voorbeeld: Als je als assistent regelmatig afspraken inplant voor een collega en deze collega raadpleegt enkel de WeSeeDo kalender (en wil geen extra bevestigingsmails ontvangen), dan kun je deze optie uitschakelen.