Skip to main content
Skip table of contents

Mail

Onder het tabblad ‘Mail’ kun je jouw uitnodiging, herinnering, wijziging en annuleringsmails personaliseren. Door je e-mails af te stemmen op je eigen huisstijl, creëer je een professionele en herkenbare uitstraling. Dit versterkt het vertrouwen van je klanten en zorgt voor een consistente merkbeleving.

3.3 mail.png

Subtab: Algemeen

In de subtab ‘Algemeen’ kun je een tweetal belangrijke instellingen beheren:

  • Standaard Afspraakduur: Deze instelling bepaalt de standaardduur van een afspraak.
    Het dient als een indicatie; het gesprek wordt niet automatisch beëindigd zodra deze duur is verstreken.
    Voorbeeld: Als je een afspraak hebt ingepland om 14:30 en de standaardduur van de afspraak is 30 minuten, dan zal in je e-mail vermeld staan: “afspraak van 14:30 tot 15:00”.

  • Afspraakbevestiging Versturen: Met deze optie bepaal je of er een bevestiging van de afspraak naar de WeSeeDo’er (Agent) moet worden gestuurd.
    Voorbeeld: Als je als assistent regelmatig afspraken inplant voor een collega en deze collega raadpleegt enkel de WeSeeDo kalender (en wil geen extra bevestigingsmails ontvangen), dan kun je deze optie uitschakelen.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.