Skip to main content
Skip table of contents

Dashboard beheeromgeving

Zodra je bent ingelogd, beland je in de beheeromgeving direct op het ‘Dashboard’. Vanuit dit dashboard kun je navigeren naar verschillende tabbladen. Hier heb je ook de mogelijkheid om gebruikers aan te maken, websites toe te voegen en klanten te registreren:

2 Dashboard.png

Onder het tabblad ‘Sites’ vind je een overzicht van al jouw websites. Een ‘Site’ verwijst naar jouw WeSeeDo-omgeving waar je een eigen identiteit aan kunt koppelen. Binnen dit tabblad kun je jouw WeSeeDo personaliseren en gebruikers aan de verschillende sites koppelen.

Bij ‘Agents’ tref je een lijst aan van alle geregistreerde gebruikers. Hier kun je wachtwoord resets uitvoeren, gebruikersdetails aanpassen, op gebruikers zoeken en nieuwe gebruikers toevoegen.

In het tabblad ‘Gespreksrapportage’ kun je statistieken ophalen over het gebruik van WeSeeDo. Hier vind je gegevens zoals het slagingspercentage, het totaal aantal gesprekken, de gemiddelde gespreksduur en meer.

Onder ‘API’ krijg je een overzicht van al jouw API-referenties. Hier vind je ook de client_ids die nodig zijn voor bepaalde koppelingen.

Bij ‘Support’ zijn alle noodzakelijke handleidingen en handige FAQs beschikbaar voor wanneer je hulp nodig hebt.

Tenslotte kun je rechtsbovenin de taal van de interface wijzigen. Je hebt de keuze uit Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.