Virtuele achtergrond
Om een virtuele achtergrond - met eigen afbeelding of huisstijllogo - in te stellen, heb je toegang nodig tot de beheeromgeving. Als je nog geen toegang hebt, kun je een account aanvragen bij je beheerder. Zodra je toegang hebt, volg je deze stappen om een achtergrond in te stellen voor je WeSeeDo gesprekken.
Kies het juiste formaat voor je achtergrondafbeelding
Je achtergrondafbeelding moet de volgende afmetingen hebben - of ongeveer deze afmetingen - om het beste resultaat te krijgen. Je kunt software zoals Paint, Canva of Adobe-programma’s gebruiken om je achtergrond te maken:
Breedte: 1980 pixels
Hoogte: 1080 pixels
Je begint met een effen achtergrond. Daarop plaats je je huisstijllogo. Als je niet weet
hoe je je logo op de juiste afmetingen kunt plaatsen, stuur dan een bericht naar info@weseedo.nl met het logo als .png of .jpg bestand. Wij regelen het dan voor je. Zoals je hier ziet, zou je achtergrond er ongeveer zo uit moeten zien:
[afbeelding]
Achtergrond toevoegen in de beheeromgeving
Open de beheeromgeving en ga naar je site.
Bewerk je site door op het potlood icoon te klikken.Klik op het tabblad ‘Huisstijl’ en navigeer naar de subtab ‘Virtuele achtergrond’.
Klik op ‘Blader’ om de afbeelding te selecteren. Aan de rechterkant zie je een voorbeeld van hoe het eruit zal zien.
Klik op ‘Opslaan en afsluiten’ om de achtergrond in te stellen. Nu kun je deze tijdens het gesprek activeren.
Virtuele achtergrond activeren tijdens een gesprek
Om je virtuele achtergrond tijdens een gesprek in te schakelen, volg je deze stappen:
Klik op het blurring icoon in de navigatiebalk (zie onderstaande screenshot).
Selecteer ‘Virtuele Achtergrond’.
Nu wordt je virtuele achtergrond weergegeven op je scherm.
Om het uit te schakelen, herhaal je dezelfde stappen.
[afbeelding]