Feedback formulier
Ben je benieuwd naar de feedback van je klanten of cliënten? Voeg dan een feedback formulier toe aan het gesprek. Dit formulier verschijnt automatisch zodra het gesprek is beëindigd. Het zal er ongeveer zo uitzien tijdens het gesprek:
Onder het tabblad ‘Feedback’ vind je twee subtabs:
WeSeeDo’er: De WeSeeDo’er (ook bekend als Agent) krijgt na het gesprek het
feedbackformulier met de opgegeven vragen.Gespreksdeelnemer: Deelnemer krijgt na het gesprek het feedbackformulier
met de opgegeven vragen.
Een feedback formulier aanmaken
Klik op de knop ‘Maak feedback formulier aan’ om een nieuw formulier te creëren.
Hier kom je de volgende invulvelden tegen:
Klant
Naam
Type
Vraag eenmalig om feedback
Feedback uitnodiging
De resultaten van het feedback formulier kun je terugvinden in de gespreksrapportages onder het kopje Feedback. Meer informatie hierover vind je op de volgende pagina.
Hier zal je de vragen zien met daaronder de antwoorden die je gesprekspartner heeft gegeven. Zie hieronder een voorbeeld.

Vragen toevoegen aan je feedbackformulier
Nadat je feedbackformulier hebt aangemaakt in de site wizard, zal je de site wizard moeten verlaten om vragen toe te voegen. Klik op ‘Opslaan en afsluiten’ om terug te komen in de beheeromgeving.
In de navigatiebalk, klik op ‘Feedback’.

Vervolgens klik je op het vraagteken icoon om je vragen te bekijken, verwijderen of toe te voegen. Ook kun je op de titel van je feedbackformulier klikken.

Klik vervolgens op Vraag toevoegen. Kies een van de opties en vul het in. Als je vragen hebt toegevoegd, zal het er ongeveer zo uit zien:

Ga vervolgens terug naar de ‘site wizard’ (site bewerken). Klik op ‘Feedback’ en selecteer je feedbackformulier. Zorg ervoor dat je in het juiste tabblad bent. Wil je dat je agents het feedbackformulier ontvangen? Plaats het dan onder het tabblad ‘WeSeeDo’er’. Als je wilt dat alleen je deelnemers het feedbackformulier zien, plaats het dan onder het tabblad ‘deelnemer’.
